Wednesday, May 23, 2012

crash and burn


On Saturday it was Green Skate.
For me it was more like bloody red skate.

Anyway it was TONS of fun, speed and slides.
I'll bring you more (and more pleasant) pictures later.


My arm is still pretty swollen and kinda has constant weird pain flowing through bruise to bruise. Dunno if I should see a doc or not. Maybe it's just the bruises healing?

As my coworker said today quoting some US marine something...
"pain is just weakness leaving the body"

The weather's great. Go out and skate!
I'm outta work and off to meet my visitor: mummy!

xxx
Linda

5 comments:

  1. Au au au, näyttääpä kipeeltä :/ Hei joo, mä laitan sähköpostia tossa ku paranen, niin kauhee räkätauti päällä et ei tää oo enää hauskaa. Noissa mun kirjotuksissa mitään lukemista oo, kunhan sillon tällön laitan jotain että Suomessa ne tietää että oon hengissä :D plus et ne on hyvin epämukavaaluettavaa koska mun näppis on rikki ja jättää kirjaimia ja välilyöntejä pois. Laiska kun olen niin en myöskään jaksa niitä koskaan tarkistaa. Mut hei ollaan kuulolla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paranemisia sinne päin! Mulla on usein toi sama ongelma, etten jaksa tarkistaa postauksia. Sit joskus myöhemmin lukee ja miettii että mitähän ihmettä sitä on tullu kirjoitettua. :-D Mut jep, ollaan yhteyksissä!

      Delete